Csomagfeldolgozás

•A megrendelések kizárólag munkanapokon, hétfőtől péntekig kerülnek kiszállításra. (Kivéve a nagyobb ünnepnapokat.)

•A hétvégéken és ünnepnapokon leadott rendeléseket az azt követő munkanapon dolgozzuk fel.

•A normál szállítás 1-2 munkanapon belül történik meg.

vissza a tetejére

Fizetés feldolgozása

Minden megrendelés feldolgozása banki jóváhagyáshoz kötött. Csak a jóváhagyott megrendelések kerülnek feldolgozásra és kiszállításra.

vissza a tetejére

Fizetési jóváhagyás

Ha a rendelésed feladásakor bankkártyával fizetsz, akkor két tranzakcióról kapsz értesítést a bankodtól.

1.A kártyát kibocsátó bank a megrendeléshez tartozó pénzösszeget  a megbízás engedélyezésekor zárolja. Ez a művelet fenntartja a művelethez szükséges összeget.
2.Ezt követően számoljuk fel a megrendelést, amely eltávolítja az összeget a fiókodból. Az összeg különbözhet a zárolt összeg mennyiségétől, ha időközben a rendelést módosították, vagy lemondták.

Ha a megrendelést törölték, a rendszer a kibocsátó bankon keresztül törli a zárolást. A zárolás eltávolításáról kapcsolatos részletekért kérjük, lépj kapcsolatba a kibocsátó bank ügyfélszolgálatával, mert ez a folyamat minden egyes banknál eltérő lehet. Sajnáljuk, hogy nem tudunk a segítségedre lenni ebben a folyamatban.
 

vissza a tetejére

Maximum vásárlási szabályzat

Egy adott termékből maximum 4 db rendelhető, a vásárlás maximális értéke pedig 500 000 Ft lehet. A fenti határértékeket meghaladó megrendelések törlésre kerülhetnek. Ha bármilyen kérdésed van, lépj kapcsolatba velünk telefonon a +3614088554 telefonszámon vagy WhatsApp-on.

 

 

vissza a tetejére

Rendelési státusz

Nyomon követheti a megrendelést a Rendelésem követése linken. Alternatívaként kérjük, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal telefonon a +3614088554 telefonszámon vagy WhatsApp-on.

vissza a tetejére

Megrendelés törlése

Ha törölni szeretnéd rendelésed, hívj minket a +3614088554 telefonszámon a rendelés feladásától számított egy órán belül, és mi mindent megteszünk, hogy eleget tegyünk kérésednek. A megrendelés feldolgozása után azonban már sajnos nem módosítható vagy törölhető..

Esetenként a megrendelések vagy a megrendelések egyes részei különböző okok miatt törlődnek. Néhány ok:
•termék(ek) nem állnak rendelkezésre;
•a fizetési információk feldolgozásának nehézsége;
•nem szállítható a megadott címre;
•duplán lett leadva a megrendelésed;
•ügyfél kérésére;
•a vásárlási limitek túllépése végett.

Ha megrendelésed törlésre került, telefonon kapsz róla értesítést. A törölt megrendelésekért természetesen semmilyen díjat nem számolunk fel.
Ha kérdésed van a törölt megrendeléseddel kapcsolatban, kérjük, lépj kapcsolatba velünk telefonon a +3614088554 telefonszámon vagy WhatsApp-on.

 

vissza a tetejére

Elveszett csomag

Ha a csomag nyomon követési információja szerint a csomagod megérkezett, de a megrendelésed mégsincs a megadott címen.
1. Érdeklődj a szomszédjaidnál és családtagjaidnál.
2. Tekintsd meg a szállítási helyet.
3. Ellenőrizd a megkísérelt szállítás kézbesítését.
4. Vedd fel a kapcsolatot a futárszolgálattal.